6 Temmuz 2011 Çarşamba

İŞTE YENİ AYAK KAPLARIM...

Selam porçini mantarlarım,
Gördüğünüz gibi sizleri hiç boş bırakmıyorum habire besliyorum bu günlerde. Kendimi dolmalarla, mangallarla sizleri bezlerle, kumaşlarla larlalarlalar... "Bu nadide calışman nedir?" diye sorarsanız. Evlenirken aldığım beyaz ayakkabılarımı hayatımda bir kere giymeyip yaşamıma katmak için boyadım ve gündelik kullanım formatına soktum. Gerçi topuklu ayakkabı pek giymem. İnsanı daha hoş gösterse de konforsuz bir şey sonuçta. Ama du bakalım yarın yağmur yağmazsa belki işe giderken giyerim. (Akşama feryatlarımı buradan bildiririm.) Hem Cevahir'den bir cd kalemi alıp yazısına kontür atarım öğle tatilinde... Haydi ben yokken sağa sola bakmayın, düzgün yürüyün, tırnaklarınızı kestikten sonra mutlaka törpüleyin... (acaba kaç kişi okuyor bu yazdıklarımı!)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder