22 Ocak 2011 Cumartesi

ABLALARIMA TERLIKLER :)

Merhaba bloggülleri. Cumartesimi iştahla ev ayakkabısı yaparak geçiriyorum. Dün bir mağazadan dört çift ev ayakkabısı aldım, renkleri harika ve fiyatları da bayağı uygun. Önce kendime iki tane aldım. Sonra düşündüm, bu ayakkabıları küçük bir kaç dokunuşla çok daha sevimli bir hale getirebilirim, hatta hediye de edebilirim. Hooooooop iki tane daha aldım ablalarıma. Bugün sabah sporumu yapıp eve geldim ve hemen oturdum ayakkabiları işlemeye. Önce burunlarındaki aptal sentetik kurdelaları söktüm, sonra işledim sonra da cici fiyonklarrrr, üzerlerine de birer düğme kondurdum tataaaaaaaaaa çok sirin oldular. Yarın hediyelerim sahiplerine ulaşıcak. Soğuk günlerde giyin efenim....

3 yorum:

  1. hemen bu fikri copy paste yapayum hiihhhiihhiih:)

    YanıtlaSil
  2. bu terlikler sihirli çıktı.üzerinde yazanlar gerçek oluyo.benim sürekli uykum varrrrrrr...eminede evim çok güzel diyo ve evden dışarıya bile çıkmıyo...güzel şeyler yazın ,şeytan doldurur Allah korusun:P

    YanıtlaSil
  3. Cok pis adam carpar bu terlikler, benden soylemesi. Ne yazarsam o olur!

    YanıtlaSil