11 Kasım 2012 Pazar

BAMBAM'IN BEBEK EVI

Melabalarrrr,
Bez yaratıklardı, kil minyatürlerdi, oydu buydu derken kendime yeni bir uğraş buldum. BEBEK EVİ :) Geçen gün Nihan Abla bizi kuzeni Gülden'in evine götürdü. Bir bebek evi vardı tam on senedir geliştirdiği. Ona da söylemiştim, inanılmaz özendim. O kadar güzel dekore etmişki. Yurtdışı seyehatlerinden, Eminönü'nden oradan buradan bir sürü objeler ve mobilyalar almış. Çok yoğun ama bir o kadar da zevk sahibi bir bebek eviydi:) Neyse ben de Defne'ye hatta torunuma miras bırakabileceğim bir şey olabileceğini düşündüm ve kolları sıvadım. Önce ev araştırdım. Türkiye bu iş için cok kısıtlı o yüzden Evropa ve Anemika'dan bulurum diye düşünüp araştırırkeeeeennn. Aklima evi kuzenim Amit'e yaptırabileceğim geldi. Canım kuzenim sağolsun hoooooppp bir kaç günde yaptı tripleks villamı bana. Boş hali bile leziz bence. Eğer bir engel olur da bebek evi yapamazsam (ne gibi bir engel olabilir ki: "İşe başladım çok yoğunum." "Ay vallaa çocuktan vakit kalmıyor ki şekerim!") mesela kitap rafı ya da ayakkabılık olarak da muhteşemengiz olur.

Evin önce çatısını ve boyasını halledeceğim. Sonra da mobilya ve aksesuvarları... Kilden yaptığım minyatür objelerim de evde yerlerini bulur :) Çok heyecanlıyım ve heves tavan yapmış durumda. Belki evim Gülden Abla'nınki kadar muazzam olmayabilir ama elimden geleni yapıciiimm sevgili alçakgönüllüler.

Buradan sizinle gelişmeleri paylaşacağım. Misal ilk fotoları ekleyelim:





1 yorum:

  1. Çok harika olacak gibi görünüyor, hatta bu günlerde çoktan oyunlara mekan olmuştur :) Güle güle kullanıyordur umarım kızınız. Ben de yeğenlerim için yapmayı düşünüyorum..

    YanıtlaSil