15 Ocak 2011 Cumartesi

MERHABA İLK BLOĞUM

Sonunda ben de trende uydum (geç olsa da) ve kendime bir blog açtım. "Küçük Şeyler"in bir web sitesi var (kucukseyleristanbul.com) ama her zaman blog tasarımları ve kullanım şekilleri hoşuma gitmiştir. Daha samimi! Sanki takipçilerini atölyene buyur etmişsin gibi... Buradan sizlerle ürettiklerimi taze taze paylaşırım diye düşünüyorum. (Maymun iştahlılık yapıp bir blog açmıs ama bu yazıdan sonra da bir daha asla yazmayacak da olabilirim tabii.) Zaman gosterecek. Tabii ki sadece kendi yaptigim isleri degil, sağda solda gördüğüm ve beni kıskançlıktan kudurtan ve gaza getiren çalışmaları da paylaşıcam. (paylaşacağım da yazabilirdim ama samimi üslubuma gölge düşsün istemiyorum:P) 


Kusurum olduysa affola. İlk bloğum. heycanlıyım:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder