17 Ocak 2011 Pazartesi

KALP FORMUNU SEVMEZDİM

 Asi gençlik yıllarımda herkeste olduğu gibi kalp formundan hoşlanmazdım. Ama şimdi pek bi şirin geliyor bana :) Bu güzel formdan yararlanmak icin başladım kalp yapmaya. Önce bir tane yaptım. "Aaa ne şirin oldu" dedim, sonra bir tane daha yaptım, bir tane daha bir tane daha derkeeeeennnn oldular 200 tane! (Ne oldu bana, yaşlanıyorum galiba, duygusallaşıyorum kahretsin!)

Aslında hepsini tek tek göstermek isterdim fakat tabii ki o kadar görseli yüklemeye çok üşenirim ve bloğumu kendi ellerimle göçertmek de istemem.

Eveeet bu da tamam...

2 yorum:

  1. yeni yetme ergenlik dönemlerimde bende sevmezdim hatta enerji harcayıp birde nefret ederdim:) asi gençlik yada emrah yasak sokaklar :)

    YanıtlaSil
  2. Benzer seyler:
    -Altin rengi takilar
    -Pembe Renk
    -French manikur
    -Ananevi davranislar

    YanıtlaSil