10 Mart 2011 Perşembe

20 YAŞ DİŞİ

Şimdi şöööyle dönüp bir kaç sene öncesine baktığımda, iki gece beni ayağa diken 20 yaş dişi operasyonlarımı hatırladım. Ne kabustu ama: Tam 4 tane kökü çengelli GÖMÜK DİŞ! Hayatımda o iki gece dışında hiç diş ağrısı çekmedim. Umarım çekmem de :o Neyse bana o kabus gecelerimi hatırlatan bu bulduğum David Thomas isimli amcanın yaptığı noniş çalışma.

Ne anlatıyor bu çalışma bize. Çıkmalarımızı çöpe atmayalım, onları değerlendirelim, sanat yapalım ama çorbaya katmayalım.

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık; Tomas abimizin :)
    Bende biran hatırladım o zor zamanlarımı; Üniv.de son senemdeydim ve diş ameliyatı sonrası Hücre dersinin veda çayına katılmış dişim yüzünden hocamızın ikramı keki yiyememiş ve çayıda içememiştim. İçimde uktedir :)

    YanıtlaSil
  2. ehhehehehe iste o kek her gece ruyalarima girer :))))))

    YanıtlaSil