27 Haziran 2011 Pazartesi

HEY BROTHER!



















Sevgili okuyanlar, hobisel hayatımda bir level daha atlamış durumdayım. Neden? Çünkü artık benim bir dikiş makinem var artık. Yapmak istediğim bir sürü iş kafamda dönüp dururken, elimin hızı bu projelere yavaş kalıyordu. (Yanlış anlaşma olmasın, ağır kanlı olduğumdan değil insani bir hıza sahip olmamdan dolayı...) Artık makine hızında dikiyorum. Feray ve Özerin beybi Bora'ya çok cici bir hedaye yaptım. Hatta dün başka bir projeye bile başladım. Arrlllaaamm zigzag dikmek ne büyük lüksmüş :) Bir kumaşın üstüne başka bir kumaş mı aplik ediceksin. Kenar köşe kıvırmadan hoooooop ZİG ZAG!

Şimdi bu yazının sizin için faydalı bölümüne gelirsek. Brother marka dikiş makinesi gayet leziz. Hem fiyatı oldukça uygun hemi de dikiş seçenekleri, ilik, fermuar vs. ayakları ile hanımlara bir çok konuda yardımcı. Sağdan soldan araştırdım çok da dayanıklı ve problem çıkartmayan bir aletmiş.

MAKİNEMİ ÇOK SEVİYORUM. Uff:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder