17 Mart 2012 Cumartesi

Sırtına bir yastık alıver Guliver

Hellaroy sevgili blog okurcukları. Uzun zamandır buralarda yoktum kendime göre işlerim vardı elbet ama yavaş yavaş dökülürüm buralara artık. Çünkü dün izne çıktım ve artık evdeyim hihiih. Uzun yıllar sonra çalışmamak fantastik olacak. Bu ne demek? Belli bir süre evde üretim yapabiliciiim... Bu ara ev tekstili ile ilgiliyim. Daha doğrusu bebetoya birseyler yaparken bir yandan da evde ihtiyaç duyduğumuz ürünler yapıyorum. Misal bu yastıklar... Ikea'da supev kumaşlar gördüm hemmen birer metre kestirdim. Oradaki kumaşları beğeniyorum netekim Kadıköy'de falan çok eğlenceli desenler bulunamıyor. Neyse artık en sevdiğim ev ürünü yastık çünkü ihtiyaç sahibiyim. Habire orama burama göbeğimin yanına sırtıma yastık sokuşturuyorum. En yakın dostum oldu yastıklar :) Ümit'e artık yastık kalmamıştı hehe... Bir sonraki planım balkondaki masaya domatisli örtü dikmek bahar kahvaltılarımız içün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder