27 Aralık 2011 Salı

DEFNE KIZ'IN ÖRGÜ PABUÇLARI

Sevgili kış üşüyenleri, bu aralar buradan yoğun olarak bebeto ürünleri paylaşabilirim. Malum bizim veledin gelmesine az kaldı. Onun içün yapılan noniş şeyleri buradan sizinle paylaşayım. Sonuçta onlar da küçük şeyler değil mi hihih :) Bakalım beğenecek misiniz? Misal teyzesi iki çift ayakkabı örmüş (Ördüğü diğer ürünler çok yakında burada) ben de bezemesini yaptım, sonuç böyle bir şey çıktı. Ben hastası oldum. Bakalım siz de pastası olacak mısınız?

Önemli Not: Bakın tekrar söylüyorum, vatandaş sümüklerini sakın koluna sürme, hapşururken muhakkak mendille kapat ağzını yoksa alırlar azını.

6 yorum:

  1. Çok şanslı bir kız olucak yahu daha neler yaparsın kimbilir uuuu çok tatlı.

    YanıtlaSil
  2. Valla yapiyoruz ablamlarla bir suru biseyler :) Yavas yavas ekleyecegim buraya... Bebisim hem snsli hem saglikli olsun :)

    YanıtlaSil
  3. şanslı olduğu kesin, inşallah sağlıklı güzel bir yaşamıda olur. Senden kaneviçe performansıda bekliyorum, kıyafetlerine işlersin artık:)

    YanıtlaSil
  4. Insallah. Etamine basladik, patchworkle harmanlayip ürünleri buradan paylasiciiimmm cicim:)

    YanıtlaSil
  5. off görsel şölen! süper!

    YanıtlaSil