1 Ocak 2012 Pazar

SENİ DUVARLARA NAKŞETTİM YAVRUM :)

Miraba akşamdan kalanlar, partilerde coşanlar, yeni yıl ikramiyesi kazananlar ve yılbaşını evinde kutlayanlar. Bu yazım size. Bugün yılın ilk günü ve çok keyifli bir gün. Emirgan Sütiş'te mis gibi kahvaltı, sonra alışveriş, sonra evde karnıyarık, çorba ve mısır ekmeği yapmak, sonra patik süslemek ve sonra da Defne'nin duvarını boyamak. Nihayet saat 16:30 ve buradayım. İşte benim için yılın ilk günü böyle ve keyfim çok yerinde. Dışarıda fırtınalı bir hava benim içimde de huzur var.

Defne'nin duvarına ne yapsam ne yapsam diye çok düşündüm. Çünkü odası için deniz konsepti yapıyoruz acaba duvarı da öyle mi olsa böyle mi olsa düşündüm, araştırdım, baktım ettim sonunda da kızımızı resmedeyim dedim. Veeeeeee iste aşağıdaki gibi neşeli, hayat dolu, tontik ve kocaman saçları olan bir kız var karşınızda tata...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder