25 Haziran 2013 Salı

TANVIM BİR GÜNÜ 36 SAATE ÇIKARTABİLİR MİYİZ ACABA?

Merhaba dirençli takipçilerim. Bu aralar cocuktu, memleket meseleleriydi, işti güçtü derken vakitsiz kaldım. Evdeki killerim kurudu, akrilikler taş oldu, kumaşlarım empridi, Brother yüzüme bakmıyor. Zaman zaman gelen bir şeyler üretme gazı... (Arada da biber gazı ve dolması :P) Benim biraz boş vakte ihtiyacım var sanırım. Internet aleminde cirit atarken gördüğüm çalışmalar karşısında üretim nefsime karşı koyamıyorum. Mesela şöyle bir şeyler gördüm:






















Sarah Saunders isimli bir hanım kızımıza ait bu çalışmalar yine bana isyan naaraları attırdı. Müthiş güzel işler. Siz de görün, siz de delirin istedim. Vaktim olsa da ben de bir şeyler yapsam. Sanırım bir kaç yıl beklemem gerekecek yeniden bir şeyler yapabilmek için ya da bir günü 36 saate çıkarmam :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder